Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zerosolucja

informacje:
Najniższy poziom trudności, na którym można ukończyć grę to MEDIUM. Na poziomach EASY i VERY EASY gracz nie zostaje dopuszczony do Netherrealm (misja 6).
Wskazówki dotyczące umiejscowienia różnego rodzaju mikstur i nieobowiązkowych do ukończenia gry przedmiotów pojawiają sie sporadycznie.
Ciosy specjalne zostają odblokowane po zdobyciu odpowiedniej ilości punktów doświadczenia. Ich głównym źródłem są combosy.

Misja 1: The Shaolin Temples

Pierwsze zadanie jakie zostało Ci powierzone, to kradzież mapy żywiołów ukrytej na terenie Świątyń Shaolin. Przeciwników na tym etapie gry najłatwiej pokonać stosując proste combo - HK, HK, TYŁ+HK, lub dla bardziej zaawansowanych - HP, HP, LP, LK, HK, TYŁ+HK. Po chwili natrafisz na dwie pułapki w postaci spadających kamiennych bloków. Wystarczy podejść bardzo blisko i poczekać aż słup opadnie, nie wyrządzając Ci krzywdy, a następnie przebiec pod nim, gdy będzie wyjeżdżał z powrotem do góry. Jeszcze łatwiejsza metoda to wykonanie podcięcia (TYŁ+LK), które również aktywuje mechanizm. Podążając dalej dotrzesz do balkonu - musisz wskoczyć na jego poręcz i stąd zeskoczyć w prawo, naciskając strzałkę kierunkową.

Piętro niżej - podobnie jak wcześniej - czeka na Ciebie kilku mnichów oraz dwie analogiczne pułapki. W głębi budynku zmierzysz się natomiast ze swoim odwiecznym wrogiem - Scorpionem, który również chce zdobyć mapę. W walce z nim bardzo pomocny okaże się Ice Blast (DÓŁ, PRZÓD, LP), który powinieneś już znać. Po wygranej możesz wykonać Fatality (PRZÓD, DÓŁ, PRZÓD, HP - krok od przeciwnika), jednak Scorpion będzie Cię prosił o litość - decyzja ta zaważy o tym, czy w przyszłości ninja stanie jeszcze na Twojej drodze. Po zabraniu mapy, która znajduje się na samym końcu komnaty, wracaj do pomieszczenia, po środku którego zwisała lina. Wdrap się na samą górę i zeskocz w prawo (strzałka w prawo).

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 2: The Wind Element

W tej misji największą trudność sprawia samo posuwanie się do przodu i przeskakiwanie na kolejne platformy - wymaga ono precyzji i pokładów cierpliwości. Bardzo często trzeba też zatrzymać się na chwilę i poczekać na podmuch wiatru, niezbędny do wykonania dłuższego skoku. Przeciwników najłatwiej pozbywać się, strącając ich z podestów. Już przy pierwszej przepaści będziesz musiał skorzystać z dobrodziejstwa wiatru. Po pokonaniu dwóch platform, znów poczekaj na podmuch, który pomoże Ci się dostać na wyżej położony pomost. Zaraz za nim musisz się śpieszyć, gdyż dwie kolejne platformy zawalą się chwilę po wskoczeniu na nie. Kolejne pokonasz bez trudu. Przed Tobą drewniane wiatraki, wokół których kręcą się małe podesty, po których trzeba przeskoczyć na drugą stronę. Uda Ci się na nie wskoczyć w momencie, gdy będą się łączyć w linii prostej - tak więc musisz wybić się trochę wcześniej. W ten sposób dostaniesz się na pomost, na końcu którego poczekaj na wiatr. Uważaj, bo platforma na którą wejdziesz zawali się. Z kolejnej, niżej położonej lokacji wskocz na liny. Zatrzymaj się przy ostatniej i znów zaczekaj na powiew wiatru. Gdy będziesz już na górze, swoje kroki skieruj w lewo. Po krótkiej wędrówce odnajdziesz pierwszą ikonę wiatru.

Wracaj do miejsca, w którym zawróciłeś i kontynuuj podróż na wschód. Na platformach za pomostem dwukrotnie musisz wspomóc się dodatkowym podmuchem. Dotrzesz do platformy, na środku której widnieje pomarańczowy malunek. Wykorzystaj przed chwilą znaleziony klucz i aktywuj trąbę powietrzną. Wskocz do niej po chwili, ale nie daj się porwać do góry (strzałka w dół), tylko wyląduj po drugiej stronie. Dojdziesz do drewnianego mostu, który zostanie zdmuchnięty natychmiast po wejściu na niego. Możesz przez niego przebiec, nie otrzymując obrażeń. Pod mostem znajduje się kamienna konstrukcja, a po lewej stronie jest ukryta druga ikona wiatru. Wracaj do tornada - tym razem jednak pozwól się mu ponieść na samą górę. Drzwi otworzysz za pomocą znalezionego przed momentem klucza. Kolejne drzwi otwiera nadepnięcie na przycisk w podłodze. Musisz więc biec, by udało Ci się wejść do środka po upragnioną - trzecią i ostatnią już - ikonę wiatru. W pomieszczeniu znajduje się także śmiertelna pułapka - wiatrak zasysający powietrze, dlatego po podniesieniu ikony czym prędzej wybiegnij na zewnątrz.

Zleć po trąbie powietrznej (strzałka w dół) i ponownie udaj się w prawo. Po minięciu zwalonego mostu, dojdziesz do ruchomych platform huśtających się na wietrze. Sposobem na ich pokonanie jest wyskok w momencie gdy platforma, na którą chcemy wskoczyć jest maksymalnie odchylona w którąś ze stron. Po udanej próbie dotrzesz do drzwi, które otworzysz ostatnio zdobytą ikoną. Zaraz za nimi znajduje się kilka osuwających się platform i kolejne przeszkody, z którymi miałeś już do czynienia wcześniej. Na końcu wędrówki daj się porwać podmuchowi, a po chwili czeka Cię finałowa potyczka z bogiem wiatru - Fujinem. Walka nie należy do przyjemnych, bo Fujin większość czasu unosi się nad nami. Momenty, w których znajduje się na ziemi trzeba wykorzystać, atakując go najsilniejszymi combosami. Prostym sposobem jest też używanie Ice Blasta - wtedy Fujin prawie zawsze zaczyna kręcić się jak tornado i przyciągać nas w swoją stronę. Wystarczy pochylić się, przejechać pod nim, a gdy przestanie się kręcić - podbiec i zaatakować go jump kickiem (HK w locie). Po skończonej walce, bóg żywiołu będzie próbował zadać Ci ostateczny cios - na środku mostu rozkręci olbrzymi cyklon. Musisz szybko udać się na krawędź balkonu i kucnąć (strzałka w dół), a Sub-Zero złapie się za murek unikając śmierci. Drugi - trudniejszy sposób - to biec opierając się podmuchowi w przeciwnym do jego powstania kierunku, zaraz przy krawędzi pomostu (jednak uważaj by nie spaść). Po chwili Fujin zginie od własnej broni rozerwany na strzępy, a Ty przeniesiesz się do kolejnego etapu.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 3: The Earth Element

Uważaj na szczeliny, które pojawiają się w ziemi co jakiś czas - zginiesz, jeśli do nich wpadniesz. Zaraz za pierwszą z nich znajdują się metalowe ubijaki, przez które wystarczy przeskoczyć. Do kolejnej zapadliny możesz wyjątkowo zeskoczyć - na dole znajdziesz kilka przydatnych przedmiotów. Pokonanie wahlujących ostrzy nie powinno Ci sprawić żadnych kłopotów. Wskocz na linę, jednak nie próbuj się po niej spuszczać. Po prawej, za ubijakiem zwróć uwagę na kolejną zapadlinę. Tutaj - między dwoma ostrzami - znajduje się pierwszy potrzebny Ci klucz. Bądź jednak ostrożny, bo ziemia pod kluczem obsuwa się co chwilę. Na końcu korytarza, między dwoma ubijakami znajdziesz jeszcze Urn of Life (dodającą jedno życie). Możesz już wracać do liny i zjechać po niej na sam dół - obracaj się (TURN) aby zminimalizować obrażenia od wysuwających się kolców i wiedz, że opada za Tobą sufit. Na dole prędko użyj znalezionego klucza. Za drzwiami, na końcu korytarza skorzystaj z wyskoczni. Po lewej stronie znajdziesz Urn of Life pomiędzy elementami pułapki i dwa Herbs w zapadlinie. Możesz jednakże od razu udać się w prawo. Tu czyhają na Ciebie dwaj lewitujący mnisi. Nie podchodź do nich, gdyż jedynym sposobem na ich zabicie jest zamrożenie w momencie, gdy chcą się teleportować. Uważaj również na dwie szczeliny, do których łatwo można wpaść w czasie walki.

W owalnej komnacie podejmiesz boga ziemi w postaci skalnego giganta. Istnieje bardzo prosty sposób na pokonanie go: podbiegnij i kopnij go z półobrotu (TYŁ+HK), od razu wykonaj jump kick i odskocz. Czynność powtarzaj do skutku, a zamiast jump kicka możesz również na przemian stosować kombinację 3xHP. Żeby ułatwić potyczkę, powinieneś skorzystać także z kamiennej windy znajdującej się na środku komnaty, którą aktywujesz dźwignią w kształcie czaszki. Użyj jej kiedy olbrzym znajdzie się na środku pomieszczenia, a spadający głaz zada mu spore obrażenia. Wykonuj wślizg (TYŁ+LP+LK+BL), gdy kolos zapędzi Cię do rogu komnaty, albo będziesz chciał się dostać do włącznika. Po walce wciśnij kolejny raz żółtą czaszkę na końcu komnaty i wejdź na windę. Na górze odnajdziesz drugi klucz. Wracaj z nim do miejsca, które mijałeś po drodze - z wiszącą liną. Otwórz właz i wspinaj się do góry ponownie unikając występów ze ścian. Zeskocz do tunelu po lewej w odpowiednim momencie (ubijaki) i kieruj się cały czas w tą stronę, aż do miejsca z wyskocznią. Po drodze miniesz jeszcze jedną zwisającą linę. Katapulta wybije Cię do góry - tu zabij lewitującego mnicha i zabierz następny klucz. Aby obejść drzwi - zeskocz do wyrwy jaka pojawi się w ziemi, a mechanizm na dole wyrzuci Cię po ich drugiej stronie. Dotrzesz do liny, którą widziałeś jakiś czas temu - teraz jednak jesteś piętro wyżej. Możesz udać się w prawo i po ominięciu paru przeszkód zebrać dodatkowe mikstury. Możesz także od razu wspiąć się na górę i po pokonaniu kilku przeciwników, użyć trzeciej ikony - co otworzy Ci drogę do następnej misji.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 4: The Water Element

Znajdujesz się w labiryncie kanałów, a największym zagrożeniem jakie na Ciebie czyha jest upadek z dużej wysokości. Omiń pierwszą linę kierując się w prawo. Gdy dojdziesz do następnej - wspinaj się do góry. Wskocz do korytarza po prawej - tutaj po chwili czeka kolejna lina. Wejdź po niej do samej góry. Zeskocz w prawo i wspinaj się znów do góry - w tunelu po lewej znajdziesz pierwszą ikonę. Wracaj do miejsca, z którego rozpoczynałeś tą misję - tutaj ominąłeś pierwszą linę. Teraz musisz po niej zejść na dół. Przy rozwidleniu zeskocz w lewo i zejdź na sam dół po kolejnym sznurze. Na końcu korytarza użyj znalezionej ikony i otwórz drzwi. Wskocz szybko na drewniany bloczek po środku, gdyż poziom wody zaraz się podniesie. Poczekaj aż podpłyniesz do lewej strony - wskocz do pomieszczenia, zabierz klucz i szybko wracaj z powrotem.

Teraz musisz udać się tą samą drogą, którą przebyłeś na początku. Wróć więc do pierwszej liny i ponownie ruszaj w prawo. Tym razem podróż będzie nieco krótsza - wskocz do tunelu z prostokątnym wejściem, który znajduje się po prawej stronie - mniej więcej w połowie drogi do pierwszej ikony. Na jego końcu użyj następnego klucza i od razu biegnij do liny, z której tu wskoczyłeś, ponieważ woda zaleje tunel. Żeby wygrać z czasem, musisz dodatkowo wspomóc się wślizgiem. Zejdź na dół, udaj się w lewo i zsuń się po kolejnej linie. Zeskocz w lewo przy rozwidleniu. Później znów opuść się i wskocz do tunelu po prawej, który ma charakterystyczne ściany z malunkami. Poczekaj na pływające drewno - wskocz na nie i udaj się na drugą stronę. By uniknąć ukąszenia przez wodne stworzenia, korytarz pokonaj skacząc po drewnach - na jego końcu znajduje się ostatnia ikona. Wracaj drogą, którą tu przyszedłeś. Gdy dojdziesz do liny zejdź na dół i skieruj się w prawo. Raz jeszcze wykorzystaj dryfujące drewno i przepłyń na nim korytarz, przeskakując nad rurami. Wejdź do góry i znów udaj się w prawo. Na finiszu otwórz drzwi za pomocą trzeciego klucza i zmierz się z żywiołem wody. Przeciwnik jest bardzo podatny na zdolności zamrażające Sub-Zero. Dużo energii zabierzesz mu stosując mocniejsze ciosy jak uppercut (DÓŁ+HP) czy roundhouse (TYŁ+HK) właśnie w czasie gdy jest zamrożony.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 5: The Fire Element

Zacznij od zabicia dwóch mnichów - jak już pewnie zauważyłeś, poziom trudności się podniósł i przeciwnicy są dużo bardziej wymagający. Uważaj na kratery z ogniem i podłogę wokół nich, która parzy - wystarczy trochę więcej niż zwykle skakać. Kiedy wyjdziesz na otwartą przestrzeń to aktywuj czaszkę i szybko przeskocz na kolejne platformy by zdążyć na ostatnią, która za chwilę się podniesie. Jeśli Ci się udało to nie zapomnij zabrać leżącego tu klucza. Zeskocz do kolejnego korytarza - tu oprócz ognia zagrożenie stwarzają ruchome kolce wystające ze ścian, których przejście nie powinno przysporzyć Ci większych problemów. Kieruj się ciągle w prawo, po drodze eliminując wyjątkowo wytrzymałych osiłków, aż dojdziesz do liny. Opuść się po niej, a na dole znajdziesz kilka przydatnych rzeczy. Natomiast jeszcze niżej spoczywa druga ikona ognia.

Wracaj na górę i ruszaj dalej na wschód. Po chwili znów wyjdziesz na otwartą przestrzeń. Tym razem musisz skakać po zawieszonych na łańcuchach ruchomych platformach. Udaj się do następnego pomieszczenia, skacz i omijaj buchający ze ścian ogień. Na końcu czeka zawieszona lina, a pózniej kolejne pomieszczenia z przeszkodami. Gdy wydostaniesz się na zewnątrz i zobaczysz platformy, to ponownie będziesz musiał wykazać się zwinnością. Przedostań się do korytarza po drugiej stronie i aktywuj czaszkę - gdy to zrobisz szybko wracaj z powrotem i wskocz do tunelu nim platforma podniesie się do góry i zablokuje wejście. W pomieszczeniu, w którym się znalazłeś jest trzecia ikona, a na końcu jeszcze jedna dźwignia. Pociągnij za wajchę i szybko udaj się na drugą stronę - tym razem jednak do tunelu położonego wyżej. Pozostała Ci już tylko walka z bogiem ognia. Pamiętaj jednak, że tu lodowe zdolności Sub-Zero są bezużyteczne.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 6: The Prison of Souls

Ta misja jest chyba jedną z najtrudniejszych w grze, a to głównie za sprawą bardzo wytrzymałych i wyposażonych w broń przeciwników, od których aż roi się na tym poziomie. Tak więc ruszaj przed siebie eliminując kolejnych nieprzyjaciół. W walce bardzo pomocny okaże się Ice Shatter. Wystarczy dwukrotnie zamrozić przeciwnika i wykonać na nim jakiś mocniejszy cios (uppercut, roundhouse). Uważaj na trzy olbrzymie młoty, które możesz wykorzystać na swoją korzyść, wpychając pod nie wrogów. Jeśli poradzisz sobie ze wszystkimi pięcioma strażnikami to otworzą się drzwi do następnego pomieszczenia. Musisz pokonać jeszcze kilku wojowników i ominąć pola elektryczne. Strażnicy finalnie i tak złapią Sub-Zero, a Ty nic na to nie poradzisz.

Jeżeli na początku gry zabiłeś Scorpiona (wykonując Fatality) to teraz musisz walczyć z nim ponownie - a trzeba powiedzieć, że od pierwszego spotkania nabrał sporo umiejętności. Po skończonej walce lub jej braku, opuść pomieszczenie kierując się na wschód. Tuż za drzwiami czeka na Ciebie pierwszy osobnik uzbrojony w potężną giwerę, którego należy potraktować wślizgiem. Po drodze omiń windę oznaczoną numerem G 1 2 i trzy młoty. Po chwili dotrzesz do następnej windy (G 1), za którą jest przepaść - trzeba wykonać naprawdę długi i precyzyjny skok z samego krańca podestu by dostać się na drugą stronę, gdzie spoczywa pierwszy klucz dostępu. Po trudnym skoku powrotnym będziesz mógł skorzystać z windy G 1 i wyjechać nieco wyżej (windę aktywujesz kombinacją ACTION+HK). Po prawej odnajdziesz klucz do poziomu 2. Wskocz na windę 1 2, która jest niewidoczna ale znajduje się po Twojej prawicy i jedź na górę. Ponownie zeskocz w prawo i zmierz się z wielkim metalowym strażnikiem, który wcześniej Cię powalił. Sposób na pokonanie go jest identyczny jak w przypadku kamiennego olbrzyma z 3 misji tj. podbiegnięcie, roundhouse, jump kick, odskok.

Po rozprawieniu się z robotem, zabierz ostatnią kartę i ruszaj w lewo. Wskocz ponownie na niewidoczną windę 1 2, a z niej na platformę po lewej, której także nie widać. Kierując się cały czas w lewo wróć do windy G 1 2, którą mijałeś jako pierwszą. Piętro wyżej znajdziesz Herbs, a aktywując windę drugi raz wyjedziesz jeszcze wyżej. Następna winda 2 3 doprowadzi Cię do niezbędnej Urn of Strenght, która jest dodatkowo chroniona. Wróć do miejsca gdzie toczyłeś bój z wielkim strażnikiem i udaj się w prawo. Tu windą 2 3 dostaniesz się do olbrzymiego posągu Shinnoka. Użyj urny siły i skocz na monument z wyciągniętą nogą. Droga ucieczki stoi otworem.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 7: The Bridge of Immortality

Na tym poziomie Twoim zadaniem jest pokonanie czterech strażników i dotarcie do twierdzy Shinnoka. Ruszaj naprzód - z końca pomostu, na którym się znajdujesz swobodnie opuść się poziom niżej i idź w lewo, nie przejmując się brakiem gruntu pod nogami. Po chwili spadniesz z dosyć dużej wysokości i czeka Cię walka z pierwszym strażnikiem. Jest trudnym przeciwnikiem, a najlepszym sposobem na pokonanie go jest ciągłe atakowanie jump kickiem. Weź pierwszy klucz, który bestia zostawi po sobie i korzystając z platform po prawej wróć na samą górę (skąd wcześniej zeskoczyłeś).

Tu po chwili zmierzysz się z drugim - tym razem metalowym strażnikiem. Skorzystaj ze sprawdzonej już metody na dużych przeciwników, która zadziała zarówno teraz, jak i na pozostałych dwóch strażników, których spotkasz później. Weź klucz jaki pozostał po unicestwieniu robota i ruszaj dalej. Zeskocz na dół i uważaj na wirujące ostrza oraz wartownika z bronią plazmową. Dojdziesz do kolejnego robo-strażnika, który zamiast miotacza ognia posiada karabin maszynowy. Po walce zabierz Urn of Vitality i kontynuuj wędrówkę. Z drugiej platformy (małej) zeskocz na dół - to już ostatni czwarty ochroniaż, który posiada niezbędny klucz. Wskocz na platformę po prawej i poczekaj, żeby zawiozła Cię na górę. Idź przed siebie - pokonuj pułapki, aż wreszcie dojdziesz do wrót fortecy Shinnoka, które otworzysz wcześniej skompletowanymi kluczami.

Otwarcie drzwi fortecy, opuszcza także jedną z platform, znajdującą się prawie na początku tego etapu. Są tam ukryte trzy Urn of Vitality, które będziesz potrzebował do zniszczenia demonicznej formy Shinnoka (nie jest to wymagane do ukończenia gry). Jeśli chcesz tego dokonać, musisz jeszcze dwukrotnie przebrnąć przez niemal cały etap, unikając wszelkich pułapek.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Misja 8: Shinnok's Fortress

To już ostatnia misja, w której czekają Cię finałowe potyczki z Quan Chi i samym Shinnokiem. Wcześniej jednak musisz się do nich dostać, zdobywając trzy klucze dzierżone przez zabójczynie czarnoksiężnika. Opisana tu droga jest najkrótsza i nie zawiera instrukcji dotyczących odnajdywania mikstur, których możesz poszukać sam, eksplorując wnętrza fortecy. Przeciwnicy na tym poziome są bardzo mocni i jest ich wielu, dlatego sugeruję ich omijać, chyba że brakuje Ci punktów doświadczenia. Sama forteca to szereg korytarzy na kilku poziomach, między którymi poruszasz się korzystając z wind (do góry - ACTION+HK, na dół - ACTION+LP).

Na dolnym poziomie, na którym rozpoczynasz misję znajdują się dwie windy. Skorzystaj z pierwszej i udaj się w prawo, aż znajdziesz następną. Wyjedź do góry, a za drzwiami po lewej spotkasz pierwszą piękność - Jataakę, która posiada potrzebny Ci klucz. Zjedź z powrotem poziom niżej i udaj się do drzwi na końcu korytarza po lewej. Za nimi czeka następna zabójczyni o imieniu Kia. Po walce zabierz kryształ i pierwszą napotkaną windą jedź na górę. Ponownie skorzystaj z windy, która będzie po lewej stronie by później użyć kolejnej - tym razem po prawej stronie. Na górze użyj zdobytego wcześniej kryształu (Jataaka's Crystal).

Wracaj na sam dół. Skorzystaj z drugiej windy na tym poziomie, a gdy będziesz na górze omiń wahadło po lewej i następną windą wyjedź piętro wyżej. Tu czeka następne urządzenie, które zabierze Cię jeszcze wyżej. Omiń cztery wahadła oraz windę i udaj się do komnaty po prawej, gdzie będziesz musiał stoczyć bój z Sareeną. Po walce możesz wykonać Fatality - jednak odradzam, gdyż Sareena w przyszłości może Ci się odwdzięczyć. Wróć do windy, która znajduje się przed wejściem do pomieszczenia - na górze użyj drugiego kryształu (Kia's Crystal).

Zjedź na sam dół i udaj się ponownie do pierwszej windy. Podnośnikiem po prawej wyjedź na następne piętro, gdzie po prawej będzie czekał kolejny. Jeszcze jedna podróż do góry i będziesz mógł wykorzystać ostatni kryształ (Sareena's Crystal). Zadziała mechanizm, który teleportuje Cię prosto do czarnoksiężnika Quan Chi. Jeżeli wcześniej nie zabiłeś Sareeny, to pod koniec walki możesz liczyć na jej pomoc.

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies

Przed Tobą finałowe starcie z Shinnokiem. Jest on jednak chroniony przez amulet wytwarzający tarczę, która nie przepuszcza żadnych ataków. Tarcza przestaje działać tylko w momencie, gdy amulet Starszego Boga oddaje strzał, a Ty musisz wykorzystać właśnie tę chwilę. Dodatkowo - jak pewnie zauważyłes - po obu stronach komnaty znajdują się teleporty, z których również będziesz musiał skorzystać. Poczekaj więc na atak Shinnoka i zamróź go, gdy amulet zacznie zmieniać kolory (moment przed oddaniem strzału). Odwróć się i biegnij do teleportu by zajść go od tyłu. Gdy znajdziesz się po drugiej stronie i przeciwnik będzie w zasięgu Twojego wzroku, to zamróź go ponownie. Podbiegnij i przyciskiem ACTION zerwij amulet. Shinnok zmieni się w olbrzymiego demona, a Ty możesz uciekać przez nowo otwarty portal na końcu komnaty.

Istnieje jednak sposób na powstrzymanie demonicznej formy Shinnoka - by tego dokonać trzeba spełnić kilka warunków. Sub-Zero musi posiadać swój najmocniejszy cios specjalny (Polar Blast) oraz przynajmniej cztery Urn of Vitality w plecaku. Gdy demon zacznie napierać, musisz odskoczyć i zaatakować go pięciokrotnie Polar Blastem (stąd potrzeba odnawiania energii urnami), zachowując przy tym bezpieczny dystans. Jeśli uda Ci się ta sztuka, to w nagrodę po napisach końcowych będziesz mógł obejrzeć filmik z zabawnymi scenami, jakie wydarzyły się podczas kręcenia wstawek filmowych do gry (tylko w wersji PlayStation).

Solucja Mortal Kombat MythologiesSolucja Mortal Kombat Mythologies